Pozycjonowanie sklepów internetowych

Każdy, kto posiada własny sklep internetowy powinien wiedzieć, jak duże znaczenia ma proces pozycjonowania. To właśnie dzięki niemu nasz sklep może być widoczna w sieci. Im większa widoczność, tym wyższa liczba odwiedzin. Bezpośrednio przekłada się na wzrost wartościowego ruchu na sklepie. Sprzedaż z pewnością poszybuje w górę. Oczywiście pozycjonowanie sklepu internetowego wymaga dogłębnych analiz - wszystko po to, aby stworzyć strategię, która będzie dopasowana do potrzeb marki. Głównym zadaniem jest również osiągnięcie przewagi konkurencyjnej. Warto pamiętać, że istnieje wiele pozycjonowanych sklepów oferujących podobny asortyment, warto więc być wyżej od nich.

Skuteczne pozycjonowanie sklepów internetowych przynosi wymierne efekty. Sklep internetowy pnie się w górę w wynikach wyszukiwania Google, Yandex, czy też Bing. Dzięki temu potencjalny klient nie będzie musiał błądzić w internecie. Szybko i bezproblemowo trafi do naszego sklepu.

Pozycjonowanie sklepów internetowych - przystosowanie sklepu do potrzeb wyszukiwarki

Oferowane przez nas pozycjonowanie sklepów internetowych rozpoczyna się od optymalizacji sklepu. Jest to podstawą do tego, aby witryna spełniała wszystkie wymagania wyszukiwarki. Posiadamy wieloletnie doświadczenie, dzięki czemu znamy najważniejsze wytyczne Google oraz pozostałych wyszukiwarek. Ułatwia nam to proces optymalizacji - mamy pewność, że wszystko przebiegnie pomyślnie, a efekty pracy zostaną szybko zauważone.

Optymalizacja kodu sklepu internetowego musi zostać przeprowadzona umiejętnie. Warto wiedzieć, że nawet najmniejszy błąd stanowi poważne zagrożenie. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że wyszukiwarka nie zaakceptuje naszej witryny, a nawet nałoży filtry obniżające widoczność w sieci. Nie warto ryzykować - o wiele lepiej skorzystać jest z usług doświadczonych i wyspecjalizowanych ekspertów. Każdy nasz ruch jest dokładnie przemyślany i podparty rzeczywistymi danymi.

Pozycjonowanie sklepów internetowych - optymalizacja SEO sklepu internetowego

Oczywiście pozycjonowanie sklepów internetowych wymaga optymalizacji SEO. Przystosowujemy więc wszystkie treści znajdujące się na stronie. Mowa tutaj o np. zakładce "o nas", opisach kategorii i produktów, wpisach blogowych, galerii. Dbamy nawet o najmniejsze szczegóły, gdyż to one mają wpływ na pozycję witryny w wyszukiwarce.

Nie każdy zdaje sobie sprawę, że treści umieszczane na stronach przynoszą wymierne efekty tylko wtedy, gdy będą zoptymalizowane pod kątem SEO. Wymaga to doboru odpowiednich fraz. Warto wiedzieć, które frazy przyniosą nam zadowalający rezultat w postaci nowych użytkowników. Pozycjonowanie zbudowane na konwertujących frazach pozwoli pozyskać klientów zainteresowanym kupnem. Właśnie dlatego starannie dobieramy słowa klucze potrzebne do pozycjonowania.

Nie można również zapomnieć o tym, że coraz więcej osób przegląda asortyment, czy też dokonuje zakupu przez urządzenie mobilne. Właśnie dlatego tak ważne jest to, aby witryny była przystosowana to smartfonów, czy też tabletów. Musi być ona lekka, tak aby proces wczytywania był krótki. Trzeba wiedzieć, że pozycjonowanie sklepu w wersji mobilnej wymaga przyspieszenia jego działania. Tylko wtedy można osiągnąć najlepsze rezultaty.

Pozycjonowanie sklepu internetowego - raporty potwierdzające efektywność pozycjonowania

Każdy nasz klient może liczyć na szczegółowe raporty, które potwierdzają skuteczność pozycjonowania. Dzięki temu nie ma ryzyka, że budżet przeznaczony na ten proces zostanie zmarnowany. Warto wspomnieć, że dogłębnie analizujemy również działania największych konkurentów. Wszystko po to, aby pozycjonowany sklep mógł pochwalić się lepszymi wynikami.

Pozycjonowanie sklepów internetowych - cennik

Proponowane przez nas pozycjonowanie sklepu internetowego wymaga indywidualnej wyceny,  jednak nasza oferta skierowana jest zarówno dla prężnie rozwijających się biznesów, jak i sklepów, które dopiero pojawiły się na rynku. W ramach umówionego budżetu przedstawimy co moglibyśmy wykonać.