Pozycjonowanie stron Łódź
Pewnie zastanawiałeś się dlaczego szukając produktu lub usługi w internecie użytkownik wybierze nielicznych? Dlaczego niektóre strony web mają odwiedziny liczone w tysiącach, a firmy będące ich właścicielami notują wysokie przychody? Odpowiedzią jest pozycjonowanie stron internetowych. Dlatego tworząc serwis internetowy pomyśl również o umożliwieniu klientowi szybkiego dotarcia na Twoją stronę www. Usługa pozycjonowania polega na wspieraniu witryn internetowych w celu osiągnięcia jak najwyższej pozycji w wynikach Google. Z nami wypozycjonujesz stronę internetową i zajmiesz wysoką pozycję!
Z tego artykułu dowiesz się:
- co to takiego pozycjonowanie?
- jaki jest koszt pozycjonowania?
- czym różni się pozycjonowanie lokalne od ogólnopolskiego?
- czy można pozycjonować mapki Google?
- jakie narzędzia wykorzystujemy przy pozycjonowaniu stron?
Co to jest pozycjonowanie?
Pozycjonowanie www w tym SEO to złożony proces, jednak przynosi on fantastyczne efekty. Jest to usługa, dzięki której można podnieść widoczność witryny w sieci. Większy ruch na stronie przekłada się na wyższą sprzedaż i zysk z działalności. Jest to szczególnie istotne biorąc pod uwagę pozycjonowanie sklepów internetowych, ale nie tylko. Można wyróżnić pozycjonowanie ogólne oraz lokalne. Wybór uzależniony jest od oczekiwanych rezultatów. Niemal każdy przypadek jest zupełnie inny, a więc wymaga indywidualnego podejścia.
Na początek można zaznajomić się z podstawami i efektami pozycjonowania. Mając dostęp do zaawansowanych narzędzi, pisanie tekstów pod kątem pozycjonowania to stosunkowo prosty proces, jednak nie każdy się na nim zna i potrafi go stosować w praktyce. W wielu przypadkach pozycjonowanie tekstów stron internetowych można wykonać samodzielnie, jednak wymaga to czasu i cierpliwości. Z pewnością dużo łatwiej jest zlecić to zadanie specjalistom. Takie pozycjonowanie stron www przynosi lepsze i bardziej widoczne efekty.
Pozycjonowanie stron to długotrwałe i żmudne działanie, które wymaga wykonywania wielu czynności. Dlatego też, nie można spodziewać się, że w ciągu kilku dni strona internetowa będzie dobrze widoczna w wyszukiwarce. Jednakże, efekty pozycjonowania stron można zaobserwować już po kilku tygodniach. Wówczas, gdy strona internetowa znajduje się na wyższych pozycjach w wyszukiwarce, można spodziewać się, że będzie ona przyciągała większą uwagę użytkowników. W związku z tym, korzyści z pozycjonowania stron będą widoczne w postaci większej liczby klientów. Pozycjonowanie stron to proces, który wymaga konsekwencji i cierpliwości. Warto więc zlecić jego wykonanie profesjonalnej firmie.
Pozycjonowanie strony internetowej - optymalizacja witryny
Pozycjonowanie witryn internetowych rozpoczyna się zazwyczaj od SEO, czyli optymalizacji kodu strony internetowej. Bardzo ważne jest to, aby przystosować ją do wymagań wyszukiwarek. Należy zrobić to umiejętnie, gdyż każdy błąd może przynieść odwrotne skutki do zamierzonych. Właśnie dlatego warto skorzystać z usług doświadczonych fachowców, którzy posiadają szeroką wiedzę na temat mechanizmów i algorytmów wyszukiwarek.
Skuteczne SEO wymaga tego, aby strona www była zoptymalizowana pod względem SEO. Duże znaczenie ma prawidłowy dobór słów kluczowych. Wszystkie treści zamieszczane na stronie odgrywają bardzo ważną rolę. Oznacza to, że należy zadbać nie tylko o opisy produktów i kategorii, treści w zakładkach, czy też wpisy na blogach, ale również obiekty graficzne oraz multimedialne. Ponadto witryna musi ładować się szybko i bezproblemowo. Nie bez znaczenia jest również jest responsywność. Powinna być ona przystosowana do urządzeń mobilnych.
Google chce być dla użytkowników wyrocznią, miejscem, w którym każdy znajdzie firmę i usługi, których szuka. Znajdzie lokalne firmy i uzyska o nich wszystkie niezbędne informacje, bez potrzeby wchodzenia na stronę internetową.
Większość firm wykonuje wstępną analizę słów kluczowych, które będą wykorzystane w dalszej kampanii. Następnie przygotowujemy odpowiednie treści i odpowiednio je linkujemy. Właśnie te dwa czynniki decydują o tym, że nasza strona w wyszukiwarce, będzie wyżej w wynikach wyszukiwania, a prawdopodobieństwo, że ktoś trafi do naszej strony internetowej będzie wyższe.
Oprócz podstawowych informacji (nazwa, adres, numer telefonu, godziny otwarcia) szukający ma możliwość przejrzenia usług/produktów firmy oraz typowych pytań i odpowiedzi dotyczących oferty.
Istotnym dla Google działaniem jest łatwość indeksowania, a następnie prezentowania w wyszukiwarce danych zamieszczonych na pozycjonowanej stronie internetowej. Mówimy o opisaniu treści za pomocą specjalnych znaczników danych strukturalnych. Dzięki tym tagom Google jest w stanie nie tylko zaprezentować np. ceny, godziny otwarcia czy numer telefonu do firmy wprost w wyszukiwarce Google, ale również wykorzystać je do wyszukiwań głosowych.
Ważnym więc czynnikiem staje się nie tylko sama budowa witryny internetowej, ale i jej prawidłowa optymalizacja z wykorzystaniem znaczników danych strukturalnych.
Dobrze zoptymalizowana strona internetowa może przynieść wiele korzyści w postaci wzrostu liczby wizyt i zainteresowania ofertą. Ponadto może przełożyć się na wzrost sprzedaży i pozyskiwanie nowych klientów.
Pozycjonowanie - analiza konkurencji
Efektywne pozycjonowanie strony internetowej jest niemożliwe bez analizy konkurencji. Należy mieć świadomość, że firmy działające w tej samej branży stale się rozwijają. To właśnie dlatego proces pozycjonowania musi mieć charakter ciągły. Głównym celem jest to, aby zdobyć, a następnie utrzymać satysfakcjonującą pozycję w wynikach wyszukiwania. Stale należy monitorować rynek, tak aby być krok dalej niż konkurencja. Firmy, które działają głównie stacjonarnie powinny postawić na SEO lokalne. Ograniczona liczba biznesów konkurencyjnych sprawia, że łatwiej i szybciej można zdobyć zamierzone cele. Proponowana usługa pozycjonowania to gwarancja rzetelności, uczciwości, a także zaangażowania. Systematycznie przedstawiamy klientom raporty, które w sposób czytelny i zrozumiały przedstawiają dotychczasowe rezultaty.
Pozycjonowanie internetowe - najczęściej zadawane pytania przez Klienów
Zachęcamy do zapoznania się z najczęściej zadawanymi pytaniami dotyczącymi pozycjonowania stron www w wyszukiwarce Google.
Czym różni się pozycjonowanie lokalne od ogólnopolskiego?
W przypadku pozycjonowania lokalnego, pozycjonerzy skupiają się na dopasowaniu strony internetowej do konkretnego miasta, np. do Łodzi, gdzie działa firma, w której są realizowane usługi. Dzięki temu strona pozycjonowana jest w wyszukiwarce dla wybranego miasta, co jest o wiele lepszym rozwiązaniem niż pozycjonowanie ogólnopolskie, które polega na pozycjonowaniu strony w całej Polsce. Pozycjonowanie lokalne jest nie tylko tańszym rozwiązaniem, ale także bardziej skutecznym. Dzięki temu lokalne wizytówki internetowe w wyszukiwarce są dużo bardziej widoczne dla użytkowników.
Pozycjonowanie stron to metoda na to, aby w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki internetowej strona pojawiała się jak najwyżej. To z kolei przekłada się na większą ilość odsłon strony. Jak wiadomo, im większa ilość odsłon, tym większa ilość klientów w loklanym biznesie. Pozycjonowanie stron to więc jeden z najważniejszych elementów marketingu Twojej lokalnej firmy np. z Łodzi. Należy jednak pamiętać, że aby pozycjonowanie było skuteczne, musi być wykonywane przez specjalistów. Dlatego też warto skorzystać z pomocy profesjonalnej agencji interaktywnej. Pracownicy agencji interaktywnej to osoby, które zajmują się pozycjonowaniem stron od wielu lat i które wiedzą jak zrobić to skutecznie.
Jak pozycjonować strony internetowe?
Wypozycjonowanie strony internetowej składa się z 2 etapów:
- optymalizacji kodu i treści strony, które z reguły trwają do miesiąca czasu
- sukcesywne zdobywanie linków z zewnętrznych stron w internecie, wykonywane każdego miesiąca
Na tej podstawie część fraz może zostać wypozycjonowanych już pierwszego miesiąca. W głównej mierze zależy to od konkurencji na wybraną frazę, jak również obszaru działania pozycjonowania (czy to seo lokalne, ogólnopolskie, czy zagraniczne). Wzrost pozostałych fraz odczuwalny będzie wraz z przyrostem ilości zdobywanych linków.
Pozycjonowanie to proces, który powtarza się cyklicznie przez cały rok. W każdym miesiącu wykonywane są działania, które mają na celu utrzymanie i poprawę wyników uzyskanych w poprzednim okresie.
W jaki sposób tworzone są propozycje słów kluczowych do pozycjonowania dla naszych Klientów?
W ramach przygotowania odpowiedniej oferty wykorzystujemy narzędzia, takie jak Ahrefs, SEMStorm czy Surfer SEO, które są w stanie zweryfikować jakie frazy warto pozycjonować. Narzędzia te wskazują ile osób szuka wybranej frazy w miesiącu, jaka jest jej konkurencja, jak również jakie inne frazy (dotyczące tematyki) warto dobrać do pozycjonowania. Analizujemy także strona internetowa. Wycenę pozycjonowania przygotowujemy na podstawie adresu domeny Klienta, najważniejszych produktów i usług, realizowanych przez Klienta, a także zasięgu działalności firmy (pozycjonowanie lokalne lub seo ogólnopolskie).
Jakie narzędzia wykorzystujemy do seo oraz pozycjonowania?
Do pozycjonowania strony internetowej wykorzystujemy:
- Ahrefs
- SEMrush
- SEMStorm
- Surfer SEO
- WebSite Auditor
- GTmetrix
- SE Ranking
- Stat4Seo
- GIndex
- i inne
Wśród narzędzi, które wykorzystujemy przy pozycjonowaniu stron wymienić możemy między innymi:
- raporty analytics - to narzędzia wskazujące na rozkład ruchu na stronie
- narzędzia do analizy słów kluczowych - pomagają w wyborze słów kluczowych
- narzędzia do sprawdzania pozycji stron - pomagają w monitorowaniu efektów pozycjonowania
- narzędzia analizujące rozkład linków dla strony - pomagają w zwiększeniu jakości pozycjonowanej domeny
Mam już stronę internetową, czy lepiej stworzyć nową?
Nasza agencja seo również realizuje strony do internetu, jednak decyzja o stworzeniu nowej strony podejmujemy po jej audycie SEO zrealizowanym przez naszych specjalistów. Ponieważ optymalizacja pod kątem SEO składa się z wielu czynników, realizując audyt, zostaną one zweryfikowane i wspólnie z Klientem podejmujemy decyzję, czy obecna witryna internetowa będzie właściwa do wykonania optymalizacji. Czy będzie możliwe abyśmy stworzyli na niej blog.
Co potrzebujemy abyśmy zaczęli promowanie strony www w Google?
Po podpisaniu umowy potrzebujemy dostępów do panelu administracyjnego strony, jak również serwera FTP, aby móc wykonać optymalizację SEO. Jeżeli strona nie posiada CMS wystarczą nam dostępy do serwera ze stroną.
Jak wygląda współpraca?
Przede wszystkim przygotowujemy audyt stron www lub sklepu internetowego, w którym zaznaczamy najważniejsze elementu, jakie należało będzie poprawić w celu zoptymalizowania strony pod pozycjonowanie stron seo. Zmiany przez nas zaproponowane, konsultowane są z Klientem, a po akceptacji wdrażane na stronę www. Przygotowujemy także treści nastawione na SEO, potrzebne do uzupełnienia strony, które po akceptacji Klienta, dodajemy na stronę. Po zoptymalizowaniu strony zajmujemy się pozyskiwaniem linków do strony. Każdego miesiąca przekazujemy raport z wypozycjonowanych w google fraz, zawierający pozycje na jakiej fraza była wypozycjonowana w każdym dniu miesiąca.
Ile trwa pozycjonowanie?
Nie można stwierdzić, żeby ktokolwiek wiedział, jak długo będzie to trwało. To nie jest tak, że pozycjonowanie odbywa się w jeden wieczór. To jest proces, który może trwać nawet do kilku miesięcy. Wszystko zależy od konkurencji, jaka jest na dane słowa kluczowe. Jeśli konkurencja jest duża, to wiedz, że pozycjonowanie może potrwać dłużej. W końcu chodzi o to, żeby znaleźć się w czołówce wyników. A wiadomo, że jest to bardzo trudne. Dlatego pozycjonowanie powinno być wykonywane przez profesjonalistów. Wtedy będziesz mieć pewność, że wyniki będą szybko widoczne.
Czy istnieje możliwość spotkania i omówienia szczegółów?Nasza firma mieści się w Łódzi, na ulicy Przyszkole 2, zachęcamy więc do spotkania się i omówienia potrzeb na pozycjonowanie stron Łódź.
Pozycjonowanie strony firmy - MGroup - 93-549 Łódź, ul. Przyszkole 2. Skontaktuj się z nami i podejmij wyzwanie pozycjonowania stron internetowych w łodzi!
Czy możemy ustalić szczegóły zdalnie?Ponieważ wykonywane przez MGroup usługi SEO możemy omówić zdalnie, zachęcamy potencjalnych klientów do kontaktu telefonicznego oraz e-mail. Omówimy dobór fraz kluczowych (słowa kluczowe) oraz jeżeli będzie potrzeba tworzenie stron pod SEO lokalne w Google.
Jak się pozycjonuje strony?SEO stron www jest usługą, która systematycznie musi być realizowana. Oznacza to, że jeżeli chcesz aby Twoja strona była wypozycjonowana w wynikach wyszukiwania, co miesiąc należy wkładać w nią wysiłek, znaczenie ma analityka internetowa, aby wypozycjonowana strona była utrzymana. Z tego powodu podpisujemy umowę na 12 miesięcy z możliwością jej przedłużenia.
Na czas pozycjonowania wpływają również słowa kluczowe, ich konkurencja w wynikach wyszukiwarki google.
W ramach usługi realizujemy także content marketing, dzięki któremu wzmacniamy tematykę treści na pozycjonowanej witrynie.
Wraz ze startem pozycjonowania warto zadbać o kampanie adwords w wyszukiwarce google, które dodatkowo wzmocniają reklamę firm.
lokalne pozycjonowanie Łódź
-Pozycjonowanie stron internetowych Łódź w Google
-seo reklama sem oraz audyt seo
-pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach google w ofercie MGroup z Łodzi, stron internetowych pozycjonowanie
-reklamy w Google, reklama w sieci, google ads i remarketing
optymalizacja stron internetowych w łodziPozycjonowanie www Łódź
Oferujemy pozycjonowanie lokalne oraz audyt seo. Pozycjonujemy również sklepy internetowe, jednak pozycjonowanie sklepu internetowego rozliczane jest na podstawie ilości pozyskanych użytkowników.
- Lokalne pozycjonowanie Łódź Górna
- Pozycjonowanie strony www Łódź Bałuty
- Promowanie - pozycjonowanie stron internetowych Łódź Polesie
- Wypozycjonowanie witryny internetowej Łódź Śródmieście
- Pozycjonowanie lokalne Łódź Widzew
Głosów 1373
Pozycjonowanie stron internetowych to jeden z podstawowych sposobów, aby wyróżnić się w wynikach wyszukiwarek. Chcąc pozyskać klientów, warto skorzystać z tej usługi. Należy jednak mieć świadomość, że jest to długotrwały proces, który wymaga cierpliwości. Wyniki nie są widoczne od razu. Firma MGroup zajmuje się kompleksowym pozycjonowaniem stron internetowych. W ramach naszej oferty świadczymy również usługi takie jak audyt SEO, optymalizacja kodu źródłowego strony, analiza i monitorowanie konkurencji, a także udzielamy wskazówek, jak poprawić stronę pod kątem wyszukiwarek. Dodatkowo oferujemy sprzedaż tanich, ale skutecznych słów kluczowych, dzięki którym strona internetowa może się wyróżnić w wynikach wyszukiwania.
Warto mieć świadomość, że pozycjonowanie stron jest obecnie jednym z najważniejszych elementów prowadzenia działalności gospodarczej w sieci. Jest to proces, który polega na stosowaniu nowoczesnych metod marketingowych, które mają na celu poprawę pozycji strony internetowej w wynikach wyszukiwania. Łódź jest rozwojowym i świetnym miejscem na zainwestowanie w nowoczesne metody marketingowe. W tym mieście jest bardzo dużo firm oferujących tego typu usługi. Jest to wspaniały sposób na zwiększenie popularności strony internetowej. Łódź jest świetnym miejscem na zainwestowanie w pozycjonowanie stron internetowych.
Chyba każdy właściciel strony internetowej wie, że kluczem do sukcesu w przypadku witryn internetowych jest dobra pozycja w wyszukiwarkach. Każdy, kto chce odnieść sukces w branży internetowej powinien być świadomy tego, że potrzebne jest dobre pozycjonowanie stron. Łódź jest miastem, w którym świadczymy wysokiej jakości usługi z zakresu pozycjonowania stron.
Jak pozycjonować stronę w Google w 2022 roku?
Pozycjonowanie stron w 2022 roku wymaga odpowiedniego podejścia do tematu. Tylko odpowiedzialne i świadome działania można uznać za udane.
Warto wiedzieć, że pozycjonowanie stron polega przede wszystkim na umieszczaniu odpowiednich fraz kluczowych w treści strony internetowej oraz w jej kodzie źródłowym. Oczywiście istnieje wiele innych działań mających wpływ na poprawę pozycji strony w wynikach wyszukiwania, ale to właśnie umieszczanie słów kluczowych jest najważniejszym z nich.
W ramach pozycjonowania stron wykonujemy między innymi:
- Optymalizację treści na stronie (treści na stronach internetowych powinny być dobrej jakości, ale także odpowiednio wyselekcjonowane) w tym:
- Sprawdzenie fraz kluczowych na stronie
- Wybór właściwych fraz kluczowych
- Wybór właściwego zakresu wyszukiwania
- Wybór właściwego tytułu i opisu
- Wybór właściwej struktury treści
- Wybór właściwej liczby słów kluczowych na stronie
- Wybór właściwej liczby słów kluczowych w tytule i podtytule
- Wybór właściwej liczby słów kluczowych w treści
- Wybór właściwego słowa kluczowego w tytule i podtytule
- Wybór właściwego słowa kluczowego w treści
- Wybór właściwego słowa kluczowego w linkach
- Wybór właściwego słowa kluczowego w tagach
- Wybór właściwej długości treści
- Wybór właściwej długości treści w tytule i podtytule
- Wybór właściwej długości treści w linkach
- Optymalizację kodu źródłowego
- Optymalizację struktury portalu
- Linkowanie
- Przygotowanie strony dla wyszukiwarek
- Rozwój strony (teksty, zdjęcia)
- Oznaczanie miejsca w wyszukiwarkach
- Monitorowanie pozycji strony
- Analiza strony
Pozycjonowanie stron cennik
Jak wyceniamy i ile kosztuje pozycjonowanie? Otóż opieramy się głównie na czynnikach średniego kosztu CPC wynikającego ze statysyk narzędzia Google Planer słów kluczowych, jak również na podstawie konkurencyjności frazy (ilości jej wyszukań w miesiącu oraz konkurencji, jaka się na daną frazę pozycjonuje).
Ważnym elementem wyceny jest także struktura strony, jaką mamy pozycjonować, jak również wiek domeny.
Mając na myśli strukturę strony, sprawdzamy jak wiele posiada ona treści, czy będzie można ją bezproblemowo zaoptymalizować, jak szybko się ona ładuje oraz co ważne czy zgodnie z wytycznymi Google (https://www.searchenginejournal.com/google-mobile-first-indexing/346170/) strona posiada wersję responsywną. Google obecnie zwraca uwagę na konieczność wdrażania stron responsywnych, co przekłada się na przyszłe pozycjonowanie.
Stawki wahają się od kilkunastu do nawet kilkuset złotych za frazę. Wysokość kosztu uzależniona jest od kilku czynników. Przede wszystkim od tego, jakiej konkurencji musimy stawić czoła. Im większa konkurencja, tym większy koszt. Dodatkowo, stawka za pozycjonowanie fraz może być uzależniona od tego, ile czasu musimy poświęcić na działania marketingowe w Internecie. Jeżeli jednak weźmiemy pod uwagę, że pozycjonowanie to inwestycja, która przynosi nam korzyści przez wiele lat, można śmiało stwierdzić, że jest to dobra inwestycja.
Koszt pozycjonowania lokalnego zaczyna się od 1200 zł netto miesięcznie, a ogólnopolskiego od 1800 zł netto miesięcznie.
Dzięki naszemu pozycjonowaniu stron w Google wielu klientów doceniło opłacalność reklamy w formie pozycjonowania. Poprzez odpowiedni dobór fraz do pozycjonowania w google gwarantujemy jego skuteczność w Twoim biznesie. Zajmujemy się pozycjonowaniem stron internetowych w google od wielu lat, stąd skuteczne pozycjonowanie jest naszym celem. Napisz do nas aby poznać koszt naszych działań seo sem oraz dowiedzieć się jakie frazy powinny być pozycjonowane dla Twojej witryny.
Pozycjonowanie wizytówki Google Moja Firma
Pozycja wizytówki w wyszukiwarce, podobnie jak pozycja strony firmowej, uzależniona jest od wielu czynników. Na stronie pomocy Google Moja Firma na temat poprawiania pozycji w lokalnych wynikach wyszukiwania (https://support.google.com/business/answer/7091?hl=pl) 3 główne powody wpływające na pozycjonowanie:
- trafność
- odległość
- rozpoznawalność
Trafność określa, na ile treści zawarte w wizytówce firmy odpowiadają zapytaniu wprowadzonemu przez użytkownika.
Odległość odnosi się do dystansu, jaki dzieli osobę wyszukującą od firm. Mamy dwa typy wyszukiwania powiązane z odległością:
a. Użytkownik podaje lokalizację, np. wpisują w wyszukiwarkę restauracja Łódź śródmieście.
b. Użytkownik wpisuje tylko zapytanie, np. „restauracja”, a jego pozycja ustalana jest przez Google. Wówczas osoba znajdująca się np. w dzielnicy Łódź Górna zobaczy przede wszystkim wizytówki restauracji z tej części miasta.
Rozpoznawalność to inaczej popularność i autorytet, jakimi cieszy się firma wśród klientów — zarówno w przestrzeni internetowej, jak i świecie rzeczywistym.
Na rozpoznawalność według Google składa się całokształt firmy, czyli informacje o danym biznesie (zawarte w katalogach firm, na innych stronach internetowych, na wizytówce Google), opinie (Google, Facebook i wszystkie pozostałe w internecie) oraz optymalizacja i pozycja organiczna strony firmowej, stąd tak ważne jest, aby wraz z pozycjonowaniem wizytówki w Google, pozycjonować także stronę internetową w wynikach wyszukiwań.
Wiesz, że możesz znaleźć swoją firmę w Google Maps? Pozycjonowanie lokalne w wynikach wyszukiwań wymaga odpowiedniej strategii działania. Prowadząc firmę w danej miejscowości, możesz skupić się na jej reklamie w Google Maps. Dzięki temu będziesz miał większe szanse na pozyskanie klientów.
Musisz pamiętać, że Twoja firma musi być zlokalizowana w wynikach wyszukiwania. Dlatego też musisz skupić się na tym, aby Twoja firma była wyświetlana w wynikach wyszukiwania. Ponieważ pozycjonowanie lokalne w wynikach wyszukiwań Google jest bardzo ważne, dołóż starań, aby Twoja firma była wyświetlana w wynikach wyszukiwania.
Pozycjonowanie lokalne Łódź
Jeżeli jesteś z Łodzi lub okolic, zapraszamy do odwiedzenia naszej firmy na Przyszkole 2, 93-549 Łódź, lub kontaktu z naszym konsultantem w celu spotkania w Twojej siedzibie, gdzie przedstawimy propozycję Państwa firmie reklamy w formie pozycjonowania dla Klientów w Łodzi Twojej branży. Wykonujemy pozycjonowanie lokalne Łódź lub frazy ogólnopolskie.
Kontakt telefoniczny: 42 222 37 37.
Poznaj opinie naszych Klientów:
Po długich poszukiwaniach firmy, która mogłaby zająć się moim projektem znalazłem MGroup i okazało się to strzałem w 10....
Opublikowany przez Adriana Jaskólskiego Środa, 2 października 2019
Firma mgroup zbudowała stronę mojego sklepu. Jestem bardzo zadowolona z jego wyglądu i funkcjonalności. Pan Marcin jest...
Opublikowany przez Katarzynę Gębską Środa, 29 czerwca 2016
Polecam usługi firmy, otrzymałam profesjonalny sklep internetowy.
Opublikowany przez Anetę Brocką Piątek, 5 kwietnia 2019
Bardzo dobra firma z szerokim, całościowym spojrzeniem na tematy, które prowadzą.
Opublikowany przez Lukasza Szymanskiego Środa, 19 lipca 2017
Polecam MGroup. Szybko, profesjonalnie i rzetelnie :)
Opublikowany przez Beatę Borkowską Wtorek, 20 sierpnia 2019
Polecam z czystym sumieniem. Pełen profesjonalizm,szybka realizacja, zawsze mogę liczyć na pomoc, kontakt bezproblemowy....
Opublikowany przez Magdalenę Witkowską Piątek, 23 lipca 2021
SUPER WSPÓŁPRACA KAŻDY TELEFON ODEBRANY(ZAWSZE TRZEBA BYĆ CZŁOWIEKIEM) PROŚBY SPEŁNIANE OD "RĘKI' PROFESJONALIŚCI INNE...
Opublikowany przez Marcina Marcina Wtorek, 17 maja 2016
doskonały kontakt i czas realizacji, polecam!
Opublikowany przez Alicję Jasińską Środa, 1 czerwca 2016